Permata Hati Kami :D

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, May 2, 2010

macam2

1st n foremost, xtau nape my blog halfway viewed and UNAVAILABLE! nak marah ni nak marah. punye la byk post sblm2 ni, sume UNAVAILABLE! only latest entry je yg ade. i tried using Mozilla Firefox den only ade. not even my blog, some of other blogers nye page pun NA jgk.hmm...xpe abaikn dlu...nnt godek2 la.

ok, the title sounds weird.hehe.mmg weird pun. soooooooo many thing i wanna write but due to time constraint, all seems to be merely a list sahaja.uhhh -.-" kje ofis yg btimbun2 lg mmenatkan otak.haihhh. let's list down those yg i miss to update~

1. 1st Wedding Annvsry
2. Aqiqah Adam + Majlis maulud nabi
3. Birthday Hubby
4. Adam progress

so far tu je la kot.ceh, mcm byk benor yg miss nye.haha!

adios~

3 comments:

sms_topaz said...

Congratz kak faeeza~! happy anniversary :D

Sarah said...

yeap betul. dah lama nk tanya. ur blog bila sampai part adam's first day dkt sime darby tu takleh bukak. nak sangat baca n tau ape jd kt adam on his first day... apa kata repost blk? hehehee

Mrs Li - Faeeza Yusoff said...

syafiqa - thank u thank u :D!
sarah - okies, thanks 4 da info :D! will do.stay tuned! haha~