Permata Hati Kami :D

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, February 15, 2009

Tagged by Kak Faizah ;)

Tagged by Kak Faizah ;p ni haa akak, sy dh wat ni ;p

The rules are simple. Use Google Image + my own images (own rules ;p) to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tag 6 people.

dun feel like tagging any1. syafiqa, anda telah di-tagged ;p ann yes, harith juge ;p!


I am...



Khalifah ALLAH



I really want to go to...


Mekah, honeymoon kat sane pun ok wat. sponsor plsss ;p


Aberdeen Scotland..Feel like going there

My fave place...




Kat umah..spend time wif mama..rindu....


My fave things


Definitely...My very first pressie from him... ;)




A lot, to name few of it (those top listing): rings - ms mule2 declare, merisik, tunang..and necklace-key to his heart, convo pressie~ luv it!!!


My fave drink (actly..dun have any..)




sky juice je....



My fave food...


Sizling Mee...sajian utama kami ;p



My fave colors



Pimk & Purple ;)

I live in


Soon-to-be.. puncak jalil ;)
I was born in


Kota Bharu, Kelate...

My college



Universiti Teknologi PETRONAS
My fave story



Hikmah


My hobbies


cooking...



believe it or not...programming ;p gilakk kn ;p!


And of kos, all-times-fave-hobby, b wif fiance and soon-to-be-hubby ;) ble ke kak faizah ;P??


My wishes..


be grateful khalifah... aminn ;)




be solehah wife to him...amiinn ;)


be a good daughter....amiinnn ;)

8 comments:

sms_topaz said...

hehe... menarik nyer hobby buat programming?!?!

apa yg best bout Abardeen???

Dinda Boutique said...

yeah.plik kn ;p nvrtheles, da satisfaction dat i fel lps dh bersengkang mate 2 solve it 2 yg masyuk 2!hee.aberdeen cantek! greeennnnn n clean!jom p sane ;) ohh,myb i shud tag u den ;p

f a i z a h 's said...

haha~!
wat rules sndirik ek...
hik3...
nice2...
hobi wat programming tuh...biar benor...bagus2...
puncak jalil tuh kt mana ek? mesti bes da ada umah sndirik...hu...akak gak nti pas kawen berjauhan...
huhu

Dinda Boutique said...

i2 la.mmg tension evrytime wat programing.tp kpuasan n kkhusyukan are thr!those yg knl rapat ngan sy mmg tau la how crazy i am bl wat progmg ;p heee.puncak jalil 2 tgh2 betwen puchong n bkt jalil ;)aah.best akak!alaa, akak pindah la g tmpt die nnt.hee~

sms_topaz said...

aah... saya telah di-tag =P will do it soon insyaAllah ...=)

h a r i t h said...

perghh..mantap n sweety meety..haha

Dinda Boutique said...

btol3~ ;p anda jg tlh d tagged ;p! sile wat ye ;p

h a r i t h said...

Ya Allah, ambo minta maaf akak oi..baru perasan kena tag..huhu jap lg a ambo buat..ye la..baru bleh berblogging smula..bz baby sitting ^^